Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPontiacPorsche
QorosRace of ChampRenault
Rolls RoyceSAABSEAT
ShellSkodaSlovakiaRing
smartSpykerSsang Yong
SubaruSuzukiTata
TatraTeslaThink
ToyotaTrabantVolkswagen
VolvoWiesman
NOVINKY
Súkromníci najčastejšie kupovali Hyundai (14.01.2020)

V roku 2019 boli automobily značky Hyundai absolútne najpredávanejšími medzi súkromnými záujemcami na Slovensku. Pozíciu najčastejšej voľby u súkromnej klientely získal Hyundai vďaka 4 650 registrovaným novým vozidlám, čo predstavuje trhový podiel v tzv. private segmente 13,44 %. V zozname 15 najpredávanejších modelov bežným motoristom za rok 2019 má Hyundai až trojnásobné zastúpenie: i30 (4.), Tucson (7.) a i20 (11.).
Celkovo sa predaje automobilov značky Hyundai na Slovensku medziročne (2019 vs 2018) zvýšili o 15 %. Najvyšší podiel patril osobným automobilom kategórie M1, ktorých sa na Slovensku registrovalo 8 792 kusov. Hyundai dosiahol v roku 2019 rekordné predaje a s celkovo 8 805 registrovanými novými vozidlami (trhový podiel 8 %) sa stal treťou najpredávanejšou značkou automobilov na Slovensku.
Najviac sa v roku 2019 darilo kórejskej značke s modelom Hyundai i30, ktorých sa predalo 3 482 kusov, čo v celkovom súčte znamená 4. najpredávanejší model na Slovensku. Medziročný záujem o i30 vo verziách hatchback, kombi a fastback stúpol o vyše 17 %. Veľkej obľube sa naďalej tešilo aj obľúbené SUV Tucson. Vďaka 2 265 registráciám sa stalo 7. napredávanejším modelom na Slovensku za uplynulý rok.  







späť










Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.