Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPontiacPorsche
QorosRace of ChampRenault
Rolls RoyceSAABSEAT
ShellSkodaSlovakiaRing
smartSpykerSsang Yong
SubaruSuzukiTata
TatraTeslaThink
ToyotaTrabantVolkswagen
VolvoWiesman
NOVINKY
Efektívne v mestskej premávke (03.07.2019)

Nová Honda E bola skonštruovaná tak, aby poskytovala výnimočné jazdné vlastnosti v mestskom prostredí. Vďaka výnimočnej zmesi dynamiky s vysokou odozvou, účinnosti a výkonnosti, prinesie elektrické vozidlo novej generácie od spoločnosti Honda do segmentu kompaktných elektrických automobilov neprekonateľné zábavné jazdné vlastnosti a využiteľnosť.
Honda E je vybavená elektrickým motorom s veľkým výkonom približne 110 kW (150 k) a pôsobivým krútiacim momentom vyše 300 Nm. Akumulátor 35,5 kWh patrí k najkompaktnejším vo svojej triede a prispieva k výnimočnému vyváženiu nízkej hmotnosti, schopnosti rýchleho nabíjania na 80 % za 30 minút a dojazdu nad 200 km. Vďaka tomu je Honda E ideálna pre bežné dochádzanie do práce v meste.
Inžinieri spoločnosti Honda venovali mimoriadnu pozornosť zdokonaleniu dynamiky jazdy, aby bola zábavná a zaujímavá. Akumulátor je uložený pod podlahou vozidla a ťažisko automobilu je zhruba vo výške 50 cm nad zemou. Honda E s rozložením hmotnosti 50:50, širokými, ale kompaktnými rozmermi a krátkymi presahmi vpredu a vzadu, poskytuje v segmente kompaktných elektrických automobilov optimálne vyváženie stability a jazdných vlastností.
Aby sa zachoval športový charakter automobilu, výkon sa prenáša cez zadné kolesá, a tým zároveň umožňuje väčšiu manévrovateľnosť prednými kolesami. Výsledkom je polomer zatáčania približne 4,3 metra, vďaka čomu má Honda E výnimočné manévrovacie schopnosti v mestských uličkách.
Nízke ťažisko a prepracovaná výška Hondy E umožňuje zvládnuť naklápanie karosérie bez tvrdého pruženia, výsledkom čoho je výnimočné ovládanie pri rýchlych zmenách jazdných pruhov. Inžinieri spoločnosti Honda porovnávali kvalitu jazdy s automobilmi väčšieho segmentu, pričom na dosiahnutie pohodlnej a príjemnej jazdy pre cestujúcich využili konštrukciu nezávislého odpruženia štyroch kolies McPherson.
Honda E ponúkne aj systém Single Pedal Control, ktorý umožní vodičovi zrýchľovať a spomaľovať automobil len pomocou plynového pedála. Pri jeho stlačení bude automobil zrýchľovať normálnym spôsobom a pri jeho uvoľnení dôjde k automatickému regeneračnému brzdeniu, čím sa auto spomalí. Systém Single Pedal Control zlepšuje efektivitu jazdy v mestskom prostredí a znižuje nutnosť používania viacerých pedálov. Jazda je vďaka tomu zaujímavejšia, vzrušujúcejšia a plynulejšia, pričom vodič má stále maximálnu kontrolu.
Materiály s vysokou pevnosťou, ktoré sú použité v konštrukcii kostry karosérie, prispievajú ku konštrukčnej tuhosti a znižujú hmotnosť. Takýto podvozok s nízkou hmotnosťou je ideálnou platformou a umožňuje naladiť pruženie a riadenie na dynamický zážitok z jazdy. Dynamické vlastnosti automobilu Honda E sa ešte môžu zdokonaliť v režime Sport, v ktorom sa zlepšujú vlastnosti prostredníctvom rýchlejšej odozvy pri akcelerácii.
Nový kompaktný elektromobil od Hondy napĺňa stratégiu značky, podľa ktorej 100% predávaných vozidiel značky Honda bude v Európe do roku 2025 vybavených elektrifikovaným pohonným ústrojenstvom.
Sériová verzia Hondy E sa predstaví v priebehu tohto roka a zákazníci si už čoskoro budú môcť môžu rezervovať prednostnú objednávku na stránke:  https://www.honda.sk/cars/new/coming-soon/honda-e/overview.html








späť







Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.