Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPontiacPorsche
QorosRace of ChampRenault
Rolls RoyceSAABSEAT
ShellSkodaSlovakiaRing
smartSpykerSsang Yong
SubaruSuzukiTata
TatraTeslaThink
ToyotaTrabantVolkswagen
VolvoWiesman
NOVINKY
Produktová ofenzíva ide správnym smerom (13.01.2017)

Automobilka SEAT ukončila rok 2016 s rastom predaja štvrtý rok za sebou. Španielska značka dodala zákazníkom celkovo 410 200 vozidiel, čo je o 2,6 % viac ako v roku 2015 (400 000) a najlepší výsledok od roku 2007. Za uplynulé štyri roky vzrástol predaj áut značky SEAT celkovo o 27,8 %, čo predstavuje o 89 200 predaných vozidiel viac v roku 2016 oproti roku 2012 (321 000).
K pozitívnemu výsledku prispel nový model Ateca. Od začiatku predaja v júli 2016 sa z prvého SUV v histórii značky SEAT predalo 24 200 kusov. Vďaka úspešnému uvedeniu modelu Ateca vzrástol predaj značky SEAT v druhom polroku 2016 o 5,3 %.
Predajný úspech modelu Ateca doplnili rastúcim predajom aj Alhambra a Leon. Oba dosiahli v roku 2016 svoje historické rekordy predaja. V roku 20. výročia uvedenia na trh sa predaj veľkého vanu Alhambra zvýšil o dvojcifernú hodnotu 13,6 % na úroveň  30 700 kusov.
Predaj Leonu vzrástol o 3 % na 165 000 kusov. To predstavuje najlepší výsledok od uvedenia prvej generácie modelu Leon na trh v roku 1999. Leon si tým udržiava pozíciu najlepšie predávaného modelu značky. Aj najmenšia Ibiza, ktorá smeruje ku koncu výroby štvrtej generácie, sa v roku 2016 predávala veľmi dobre (152 000 exemplárov).
Luca de Meo, predseda predstavenstva spoločnosti SEAT vyjadril spokojnosť s výsledkami: „Naša produktová ofenzíva sa iba začala a už vďaka nej dosahujeme pozitívne výsledky. Uvedenie modelu Ateca nám umožňuje hľadieť do blízkej budúcnosti s optimizmom: sa stal už tretím pilierom značky a v tomto roku bude jeho príspevok k rastu predaja ešte výraznejší.”  
Pri výhľade na rok 2017 Luca de Meo povedal, že s modernizovaným radom Leon, piatou generáciou modelu Ibiza a novým SUV Arona je SEAT dobre pripravený na ďalšie zvýšenie predaja. Rok 2017 bude podľa neho veľmi úspešným rokom pre značku. V roku 2016 dosiahol predaj v západnej Európe 319 900 kusov, teda o 2,2 % viac ako v roku  2015 (312 800). Najmä vďaka vplyvu trhov akým je Rakúsko (+12,9 %), Švédsko (+31,3 %) a Portugalsko (+17,0 %). To je najlepší výsledok predaja v regióne od roku 2007.
SEAT dokončil rok s pozitívnym výsledkom aj na piatich veľkých európskych trhoch. V Nemecku predaj stúpol o 2,5 % na 90 000 kusov. Na druhom mieste je domáci španielsky trh so 77 200 odovzdanými vozidlami, nasledujú Veľká Británia a Francúzsko, čo sú tretí a piaty najväčší trh pre SEAT, kde sa predalo 47 400, resp.  22 500 vozidiel. Predaj v Taliansku – na siedmom najväčšom trhu značky – vzrástol o 3,9 % na  16 500 automobilov.
V roku 2017 bude pokračovať produktová ofenzíva značky SEAT; od januára sa začal predávať modernizovaný Leon, ešte v prvom polroku bude nasledovať Ibiza novej generácie a na jeseň úplne nový model Arona.







späť








Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.