Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPontiacPorsche
QorosRace of ChampRenault
Rolls RoyceSAABSEAT
ShellSkodaSlovakiaRing
smartSpykerSsang Yong
SubaruSuzukiTata
TatraTeslaThink
ToyotaTrabantVolkswagen
VolvoWiesman
NOVINKY
Pod Homolov osud sa podpísal Nash (22.11.2016)

Po neustálom zlepšovaní, ktoré prichádzalo s každým ďalším výjazdom na trať, žiaľ prišlo v prvých pretekoch trpké precitnutie, keď Maťa Homolu pri predbiehaní vytlačili v tretej zákrute 4. kola prvých pretekov do bariér.
Po dramatickom začiatku prvých pretekov došlo ku kolízii 3 vozidiel hneď v prvej zákrute Mandarin, tam vypadol z boja Morbidelli a o pár zákrut neskôr ďalší jazdec, takže na trať vyšiel Safety Car a vzápätí sa objavili aj červené vlajky. Maťo sa po výbornom štarte prepracoval z 9. miesta na 6. a z neho odbočil do boxov. Odpratanie vozidiel trvalo relatívne dlho a v momente, keď reštartovali preteky zostávalo do konca už len menej ako 5 minút.
Vinníkom, ktorý poslal Homolu do bariéry bol Nash; počas víkendu v Macau nemal práve ideálnu rýchlosť, takže hneď po reštarte pretekov ho predbehol Borković. Maťo Homola chcel rovnako využiť príležitosť, avšak...
Takto popisuje situáciu: „Po výjazde z druhej zákruty som bol na vonkajšej strane, čo využil Oriola a dostal sa hneď za Nasha. Ja som išiel za Borkovićom, využil jeho stopu a dokonca som sa dostal kúsok pred Nasha, ale nemal som sa kam zaradiť, keďže aj za ním aj pred ním už boli autá súperov. Do tejto zákruty sa dve autá vedľa seba zmestia, žiaľ Nash mi nenechal miesto. Ja som sa snažil netlačiť sa na neho a podľa mňa sme sa tam mohli komfortne dostať obaja.“
Homola teda skončil v ochranných bariérach, následne do neho ešte narazili ďalšie autá a preteky museli byť opäť zastavené. Žiaľ, Maťove auto sa nedalo opraviť a teda nepodarilo sa mu nastúpiť do druhých pretekov. Za prvé preteky bolo nakoniec udelených len 50 % bodov, keďže po naplnení časového limitu nemali jazdci odjazdených viac ako 75 % kôl.
Táto nehoda zmarila Maťove nádeje na vylepšenie umiestnenia v celkovom hodnotení šampionátu. Vďaka tomu, že ani pri jedných pretekoch neboli rozdávané plné body, ale  len polovičné, Maťo si udržal 5. priečku. Je dôležité spomenúť, že aj Macao je trať, na ktorej bol Maťo po prvýkrát, zatiaľ čo väčšina jazdcov pred ním tu už minimálne raz bola. Napriek tomu Homola dokázal s nimi bez problémov držať tempo. Nebyť nešťastnej kolízie, istotne by mu patrili popredné priečky.
Maťo však hodnotí celú sezónu pozitívne: „Samozrejme, že ma dnešok (20. 11.) mrzí, no keď sa pozriem spätne na celý rok, tak som spokojný. Určite sú veci, ktoré sa dajú vylepšiť, možno som niečo mohol spraviť inak, ale dokázal som, že aj v takto veľkom seriáli mám svoje miesto a  už teraz sa teším na ďalšiu sezónu.“










späť








Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.