Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPontiacPorsche
QorosRace of ChampRenault
Rolls RoyceSAABSEAT
ShellSkodaSlovakiaRing
smartSpykerSsang Yong
SubaruSuzukiTata
TatraTeslaThink
ToyotaTrabantVolkswagen
VolvoWiesman
NOVINKY
SEAT prechádza v Paríži do ofenzívy (29.09.2016)

Parížsky autosalón si zvolila španielska automobilka SEAT, aby práve tam predstavila detaily najväčšej produktovej ofenzívy vo svojej histórii. Po modeli Ateca bude v roku 2017 nasledovať modernizovaný Leon, ďalej predstaví piatu generáciu modelu Ibiza a ofenzíva bude pokračovať novým modelom SEAT Arona. Jeho názov sa novinári dozvedeli práve dnes, pri jeho debute v segmente crossoverov.
Arona je názov mesta na ostrove Tenerife, ktorý je súčasťou Kanárskych ostrovov, rovnako, ako mesto v talianskom regióne Piemonte. Nový SEAT Arona vyvinuli v továrni SEAT Martorell v Barcelone, kde ho budú aj vyrábať.
Prezident značky SEAT, Luca de Meo, zdôraznil, že „Leon, Ibiza a nová Arona spolu s modelom Ateca posilnia značku SEAT po stránke komerčnej, finančnej a tiež z hľadiska imidžu značky. Rok 2017 bude pre SEAT výnimočný.“
V Paríži vystavená Ateca X-Perience (vedno so základným modelom Ateca) bude až do 16. októbra hlavnou hviezdou stánku SEAT. Off-roadová verzia prvého SUV značky SEAT ukazuje budúci potenciál modelu Ateca, znamená novú skúsenosť a stáva sa tretím pilierom španielskej automobilky. V prvých mesiacoch po uvedení zaznamenala Ateca vyše 21 000 objednávok, ako aj 39 miliónov webových návštev a 1,5 milióna konfigurácií na internete.
Parížsky autosalón je ideálnym  miestom pre značku SEAT, aby ukázala svoju víziu automobilu, zosieťovaného s internetom, ako kľúč k budúcej mobilite. Pre túto príležitosť bola vytvorená unikátna scéna inovatívneho konceptu, ktorý je iný, než všetko ostatné, čo bolo možné doteraz vidieť na akomkoľvek autosalóne. Bola vytvorená scéna 4D, ktorá návštevníkovi umožňuje zažiť a emotívne precítiť značku, ako aj Barcelonu. V súlade s rastúcou úlohou digitalizácie v stratégii spoločnosti, slúži v Paríži slogan SEAT Always ON! (SEAT stále v kurze!) ako inšpirácia pre pochopenie, ako vidí SEAT svoj imidž. Stánok značky ponúka 4D amfiteáter a tlačovú konferenciu non-stop, ako aj car-configurator.
Ďalším predmetom záujmu značky SEAT je zvýšiť úroveň zákazníkovho zážitku pri kúpe vozidla a všetkých služieb s tým spojených. V súlade s touto snahou predstavila značka SEAT Live Store, priekopnícku platformu, umožňujúcu  užívateľovi detailný virtuálny pohľad na auto.







späť








Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.