Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPontiacPorsche
QorosRace of ChampRenault
Rolls RoyceSAABSEAT
ShellSkodaSlovakiaRing
smartSpykerSsang Yong
SubaruSuzukiTata
TatraTeslaThink
ToyotaTrabantVolkswagen
VolvoWiesman
NOVINKY
Ultra Grip Max zoči-voči zime (24.11.2015)

Spoločnosť Goodyear uvádza na trh celkom nový rad zimných nákladných pneumatík ULTRA GRIP MAX, ich posledný príspevok k maximálnej mobilite, ktorá je v zimnom období kritickým miestom prevádzkovateľov veľkých flotíl. Pri polovičnom opotrebovaní novinka poskytuje až o 40 percent vyššiu priľnavosť a až o 15 percent vyšší kilometrový výkon.
Porovnávacie testy sa uskutočnili od októbra 2013 do júla 2014 v Goodyear Innovation Center v Luxembursku na pneumatikách s rozmerom 315/80R22.5. Preukázali, že nová ULTRA GRIP MAX D ponúka zlepšenie záberu na snehu až o 40 % v porovnaní s Goodyear ULTRA GRIP WTD.
Anketa medzi prevádzkovateľmi veľkých európskych vozidlových parkov, ktorú zadal Goodyear, potvrdila, že použitie zimných pneumatík pomáha dopravcom lepšie zvládnuť prevádzku v zimnom období. V období medzi júnom a júlom 2013 oslovil zhruba 500 správcov nákladných vozidlových parkov z Francúzska, Talianska, Nemecka, Poľska a Španielska.
Celkom nový rad pneumatík značky Goodyear poskytuje vynikajúcu trakciu počas celej zimy, a to i v prípade, že pneumatiky sú už do značnej miery opotrebované. Nákladné ULTRA GRIP MAX S na riadenú nápravu, ULTRA GRIP MAX D na hnanú nápravu a ULTRA GRIP MAX T pre prívesné vozidlá sú špeciálne určené pre zimnú prevádzku a sú označené značkou hory s trojitým vrcholom a symbolom snehovej vločky (3-Peak-Mountain-Snowflake; 3PMSF), oficiálnym označením skutočných zimných pneumatík, ako aj symbolom M+S. Pneumatiky s označením 3PMSF spĺňajú všetky požiadavky i pri polovičnom opotrebovaní.
Prieskum ukázal, že 68 % opýtaných správcov vozidlového parku je presvedčených o tom, že zimné pneumatiky im počas zimy môžu uľahčiť podnikanie. Za hlavné kritérium výkonnosti nákladných zimných pneumatík považujú ich trakciu na snehu.
Uvedenie novej ULTRA GRIP MAX na trh sprevádza i predstavenie dvoch celkom nových technológií – Goodyear IntelliMax Block a Goodyear IntelliMax Edge. Obe technológie napomáhajú tomu, aby nové nákladné pneumatiky vykazovali zvýšenú priľnavosť po celý čas svojej životnosti.  
Technológia IntelliMax Block spočíva v kombinácii pozdĺžnych kosoštvorcových segmentov s rôznou hĺbkou a nepravidelných priečnych drážok. Oboje prispievajú k tomu, aby sa drážky maximálne rozovierali a zabezpečovali tak optimálny záber na snehu a na ľade. Usporiadanie poprehýbaných priečnych drážok a systém tvarových zámkov okrem toho zaručuje ideálnu tuhosť dezénu pri jazde v stope, a teda i pravidelné opotrebovanie a vysoký potenciálny kilometrový výkon.  
Podstatou technológie IntelliMax Edge sú dezénové drážky so skosenými, stupňovitými rohmi. Vzniknutý vysoký počet „zahryzujúcich sa“ hrán prispieva k dosiahnutiu čo najlepšieho kontaktu pneumatiky s vozovkou, najmä na klzkom povrchu. Pneumatiky ULTRA GRIP MAX boli navrhnuté špeciálne pre ťažké zimné podmienky a spĺňajú i tie najprísnejšie požiadavky.
Nová pneumatika ULTRA GRIP MAX S na riadenú nápravu poskytuje vysokú stabilitu v zákrutách a dobrý brzdný výkon na snehu a ľade, aby si vodiči dokázali poradiť i s tými najobťažnejšími podmienkami, ktoré ich môžu v zime stretnúť. Vykazuje o 5 % lepšiu trakciu na snehu a rovnaký kilometrový výkon, ako jej predchodkyňa Goodyear ULTRA GRIP WTS. Okrem toho ale ponúka o 30 % lepšiu priľnavosť, ako jej predchodkyňa, i keď je už spolovice opotrebovaná. Súčasne s uvedením nového radu zimných pneumatík ULTRA GRIP MAX Goodyear na trh zavádza aj plný sortiment protektorov.
Manažér Ľubomír Polovka zo spoločnosti Goodyear Dunlop Tires Slovakia nás informoval, že ponuku na európskom trhu dopĺňajú aj o nákladné pneumatiky značky Kelly. Tá je historicky najstaršia značka pneumatík na americkom trhu, keď v roku 1894 začala vyrábať gumové obutie na koče v USA. Goodyear ju zavádza do súčasného portfólia nákladných pneumatík, aby obhájil svoju stratégiu ponúkať celkom kompletný sortiment kvalitných výrobkov, služieb a inovatívnych riešení a napĺňať tak akékoľvek potreby svojich zákazníkov. Pripája sa k osvedčeným značkám Goodyear, Dunlop, Fulda a Sava.
V sortimente nákladných pneumatík tvorí značka Kelly hospodárnu ponuku pre vozidlové parky, kde sa zameriavajú na cenu. Využíva technológie predchádzajúcich výrobkov a vysiela signál ázijským výrobcom, ktorí zaplavujú trh lacnými výrobkami. Ako súčasť rodiny Goodyear Kelly ponúka zákazníkom vyváženú výkonnosť a spoľahlivú kvalitu za atraktívnu cenu. Sortiment značky Kelly pre cestné nákladné vozidlá tvorí rad Armorsteel KSM pre riadenú nápravu, Armorsteel KDM+ pre hnanú nápravu a Armorsteel KTR pre návesy.
Pre všetky je charakteristická robustná konštrukcia kostry, vďaka ktorej sú pneumatiky veľmi odolné v náročnej prevádzke a dobre protektorovateľné. Všetky pneumatiky značky Kelly sú označené symbolom M+S, takže sú vhodné i do zimných podmienok.
„Ide o pneumatiky vyrábané v európskych výrobných závodoch firmy Goodyear. Z úspešných radov prémiových pneumatík Goodyear vychádzajú aj technologicky,“ povedal Petr Kotval, manažér predaja pneumatík pre úžitkové vozidlá spoločnosti Goodyear Dunlop Tires Czech.
V rámci diskusie nás zaujala téma protektorovania pneumatík pre  nákladné automobily. Ľubomír Polovka poznamenal, že prepravca má tri možnosti: buď si vymení ojazdené pneumatiky za novo protektorované, alebo ich odovzdá v centrálnom sklade v Senci a do 5 dní dostane protektorované a pre pedantných zákazníkov je k dispozícii aj tretia možnosť, že do 30 dní mu vrátia jeho pôvodné, ale už protektorované pneumatiky.
V princípe sú tri kategórie hodnotenia ojazdených pneumatík a kostru každej detailne (dvakrát) kontrolujú v Nemecku. Vhodné pneumatiky potom idú na protektorovanie a zákazník dostáva i garanciu kvality protektorovania. Ak firmy kalkulujú prezieravo, po kúpe pneumatík spoločnosti Goodyear si môžu v druhej fáze nechať dodatočne prehĺbiť ich dezén, potom ich nechať protektorovať – tzv. teplý protektor po celom obvode – a po štvrté opäť prehĺbiť ich dezén. Takže každá pneumatika poslúži až štyrikrát.







späť











Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.