Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPontiacPorsche
QorosRace of ChampRenault
Rolls RoyceSAABSEAT
ShellSkodaSlovakiaRing
smartSpykerSsang Yong
SubaruSuzukiTata
TatraTeslaThink
ToyotaTrabantVolkswagen
VolvoWiesman
NOVINKY
Model 208 dosiahol rekord v spotrebe (05.05.2015)

Nový Peugeot 208 vo verzii 1,6 L BlueHDi 100 S&S dosiahol nový rekord v spotrebe paliva na dlhé vzdialenosti a získal certifikát UTAC. Automobil prešiel 2 152 km so 43 litrami nafty, čo predstavuje priemernú spotrebu paliva len 2 l/100 km. Tento rekord potvrdzuje technologickú výnimočnosť dieselových motorov Euro 6 BlueHDi a ich prínos k znižovaniu emisií CO2.
Meranie sa uskutočnilo koncom apríla na testovacom okruhu značky Peugeot v Belchamp vo Francúzsku pod kontrolou certifikačnej organizácie UTAC (Union Technique de l Automobile, du motocycle et du Cycle). Sériový Peugeot 208 s motorom 1,6 L BlueHDi 100 S&S a manuálnou 5-stupňovou prevodovkou jazdil 38 hodín, prešiel 2 152 km a spotreboval len spomínaných 43 litrov paliva! Nový Peugeot 208 tak dosiahol absolútny rekord v spotrebe paliva sériovo vyrábaného vozidla na dlhé vzdialenosti. Na dosiahnutie tohto výsledku sa počas testu, každé 3-4 hodiny, striedalo za volantom niekoľko vodičov.
Testovaný Peugeot 208 bol vo verzii „Tres Basse Consommation“ (Veľmi nízka spotreba), dostupnej v predajnej sieti. S priemernou homologovanou spotrebou 3,0 l/100 km a emisiami 79 g/km CO2 je celosvetovou referenciou pre sériovo vyrábaný model so spaľovacím motorom. Táto verzia je charakteristická aerodynamickým zadným spojlerom a pneumatikami Michelin Energy Saver+ s ultra nízkym valivým odporom. Už tieto hodnoty sú výnimočné, ale dynamické vlastnosti nového modelu 208 - kompaktnosť, ľahkosť, potešenie z jazdy - majú dostatočný potenciál ísť ešte ďalej. Výzva bola prijatá a tiež zdolaná!
Technológia BlueHDi exkluzívnym spôsobom kombinuje SCR (Selective Catalytic Reduction) a FAP filter s aditívom a opäť dokazuje, že je najúčinnejším a najefektívnejším systémom kontroly emisií dieselových motorov na trhu.
Nový Peugeot 208 sa v Európe začne predávať v júni 2015. Je to model, ktorý má v ponuke mimoriadne úsporné a výkonné benzínové a dieselové motory Euro 6. Čo sa týka emisií CO2, ponuka benzínových motorov vykazuje pozoruhodné hodnoty emisií od 97 g/km a dieselové motory BlueHDi dosahujú hodnoty pod 95 g/km.
Až  20 vozidiel značky Peugeot patrí vo svojej výkonnostnej triede s hodnotami emisií CO2 medzi najlepšie (5x PureTech, 3x 1,6 L THP a 12x BlueHDi). Je to vďaka rýchlemu zavedeniu benzínových 3-valcových motorov PureTech a dieselových BlueHDi, ako aj nového benzínového motora 1,6 L THP a prevodovky EAT6.
Tieto agregáty spĺňajú požiadavku značky Peugeot, aby vývoj rešpektoval životné prostredie, aby boli motory menej znečisťujúce a vykazovali stále menej CO2.








späť











Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.