Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPontiacPorsche
QorosRace of ChampRenault
Rolls RoyceSAABSEAT
ShellSkodaSlovakiaRing
smartSpykerSsang Yong
SubaruSuzukiTata
TatraTeslaThink
ToyotaTrabantVolkswagen
VolvoWiesman
NOVINKY
Stretnutie pri motokárach s lídrom autoinzercie (26.09.2014)

V súčasnosti (aj dlhodobo) najnavštevovanejší inzertný auto-moto portál  Autobazar.EU, ktorý vznikol v júni 2004, má za sebou ďalší rok úspešného fungovania. Počet inzerátov, ale hlavne návštevnosť – potvrdená najuznávanejším meraním cez AIMmonitor – jasne ukazujú, že Autobazar.EU si naďalej udržiava pozíciu jednoznačného lídra medzi všetkými inzertnými motoristickými portálmi na Slovensku.
V desiatom, jubilejnom roku svojej existencie zaznamenal portál úctyhodný počet jeho užívateľov, ale potvrdil aj svoj význam pre odbornú verejnosť. Viaceré aktivity prispeli k tomu, že Autobazar.EU má v súčasnosti – rovnako ako v predchádzajúcich rokoch – najvyšší počet inzerátov a suverénne najvyššiu návštevnosť. V tomto kritériu prekonáva ďalší portál v poradí v mesačnej návštevnosti za posledný kvartál približne 1,5-násobne. Pri dennej návštevnosti za posledných 30 dní dokonca 2,3-násobne (zdroj: AIMmonitor).
Od jesene 2013 pripravuje pre médiá na pravidelnej mesačnej báze hodnotné štatistiky, ktoré pomáhajú všetkým záujemcom o kúpu alebo predaj motorového vozidla lepšie sa zorientovať na trhu s jazdenými autami. Ako sme sa dozvedeli na stretnutí s Michalom Obedom z portálu Autobazar.EU, počas roka sa vyprofilovalo viacero zaujímavých tém. Napríklad porovnávanie cien jednotlivých modelov podľa krajov, porovnanie záujmu o jazdené vozidlá podľa druhu paliva alebo posledná veľmi úspešná štatistika o zlomových zmenách cien jednotlivých modelov podľa ich veku.
Vďaka dlhodobému sledovaniu údajov sa dá zo štatistík odčítať aj dlhodobejší vývoj, prípadne odhadnúť smerovanie trhu, čo so záujmom prijíma okrem bežných čitateľov aj veľká skupina odborníkov a profesionálov pracujúcich s jazdenými vozidlami.
„Najväčším ocenením našich aktivít je pozitívna odozva užívateľov. Svoju priazeň nám dali jasne najavo na jar tohto roka, keď sme zaznamenali stotisíceho fanúšika na Facebooku,“  hovorí Michal Obeda, konateľ spoločnosti Autobazar.EU.  „Ako prejav poďakovania sme chceli našich priaznivcov pobaviť odľahčenou a efektnou zábavou, čo sa nám, verím, podarilo vo forme pôsobivého videa, ktoré sme dali pri tejto príležitosti natočiť uznávaným zahraničným tvorcom”, dopĺňa Michal Obeda. Dnes je počet fanúšikov na FB už rovných 110 000 a plynulo rastie. V roku 2014 mal portál Autobazar.EU smelé ambície preniknúť aj do zahraničia, pričom vybraným cieľom bolo Rumunsko. Podrobný prieskum však ukázal, že stav a konkurencia sú na rumunskom trhu na úrovni, ktorá momentálne nie je optimálna na vstup do tohto priestoru. Budúcnosť zahraničných aktivít tak zostáva naďalej otvorená.    
Najaktuálnejšou novinkou portálu je možnosť zdieľania inzerátov na Facebooku. Túto novú funkcionalitu pripravovali celé leto a začiatkom septembra ju dali užívateľom k dispozícii. Zároveň ju spojili s kampaňou, v ktorej môžu užívatelia využiť nielen užitočnú možnosť zdieľania, ale aj získať vecnú alebo zážitkovú cenu v prípade, že budú vyžrebovaní.
Okrem vysokej návštevnosti sa Autobazar.EU môže aktuálne pochváliť približne 408 000 inzertnými ponukami a 393 000 registrovanými užívateľmi. Portál však nie je len o inzercii; webfórum na Autobazar.EU naďalej vytvára veľmi živú komunitu intenzívne diskutujúcu o viacerých zaujímavých motoristických témach.
Súčasťou stretnutia s novinármi v priestoroch motokárovej haly MAX 60 na Vajnorskej 127/A v Bratislave boli aj preteky na elektrických motokárach. Majiteľ novú, modernú halu pokrstil MAX 60. To vystihuje náš život, ktorý je meraný časom: hodinami, minútami a sekundami. Hodina má 60 minút, minúta 60 sekúnd...
V zmysle odporučenia Európskej únie o zákaze prevádzkovania benzínových zariadení v uzavretých priestoroch sa rozhodli už dnes ísť touto cestou aj v tejto modernej motokárovej hale. Preto začali spolupracovať s lídrom svetového trhu, talianskou firmou OTL, ktorá dizajnuje a vyrába motokáry, poháňané najmodernejšou generáciou elektrických motorov. Týmto krokom sa posúvajú už dnes o tri generácie dopredu.
Vďaka šírke dráhy v hale MAX 60 sa zvyšuje adrenalínový zážitok pretekárov, pričom v jednej sérii môže štartovať 7 až 10 jazdcov. Dráha má šírku 10 metrov a nechýbajú ani výjazdové zóny, takže je skutočne maximálne bezpečná. A niekoľko úsekov je vhodných aj na predbiehanie pomalších jazdcov.
Mottom, ktoré symbolizuje akékoľvek rýchlostné preteky, sú slová nezabudnuteľného velikána svetového automobilového priemyslu. Enzo Ferrari raz konštatoval: „Vzrušenie z jazdy nemôžete opísať, musíte ho zažiť.“ Na jazdy v motokárovej hale MAX 60 to platí v plnej miere.
Na záver ešte skromné konštatovanie: zástupca portálu AUTOSHOW.SK obsadil v trojkolových pretekoch motokár medzi motoristickými novinármi lichotivé tretie miesto.







späť






Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.