Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPontiacPorsche
QorosRace of ChampRenault
Rolls RoyceSAABSEAT
ShellSkodaSlovakiaRing
smartSpykerSsang Yong
SubaruSuzukiTata
TatraTeslaThink
ToyotaTrabantVolkswagen
VolvoWiesman
NOVINKY
Peugeot 2008 využíva skúsenosti z 3008 (15.06.2013)

Po slovenskej premiére na tohtoročnom Autosalóne v Bratislave sa už dostal na trh nový mestský crossover  Peugeot 2008. V jeho prípade francúzska značka využila odborné znalosti, nadobudnuté vďaka úspechu s crossoverom Peugeot 3008 a ponúkla vozidlo, aké sa zatiaľ v segmente B neobjavilo. Hlási sa k dynamickej ofenzíve značky, naštartovanej úspechom modelu 208.
Novinka so značkou Peugeot sa ľahko ovláda, inovatívny modul riadenia je organizovaný okolo malého volantu, ukazovatele sú na head-up displeji a nechýba dotyková obrazovka. Vďaka dostatočnej svetlej výške môžete s Peugeotom 2008 bez obáv opustiť spevnené povrchy ciest. Peugeot 2008 je prvým automobilom tejto značky, ktorý sa vyvíjal súčasne na viacerých geografických teritóriách: v Číne, vo Francúzsku a v Brazílii. Peugeoty 2008 predávané v Európe sa vyrábajú v Mulhouse (Francúzsko).
Pre slovenských klientov je pripravená atraktívna cenová ponuka so 4-ročnou zárukou, pričom klient si môže vybrať z 3 úrovní vybavenia: Acces, Active alebo Allure. Cenové rozpätie sa začína na sume 11 990 €. Pre náročnejšieho klienta je pripravená špeciálna ponuka 2008 Active 1.2e s klimatizáciou, 7“ dotykovým displejom, hmlovkami, multifunkčným koženým volantom a rádiom s CD/MP3 už za 13 290 €.
Peugeot 2008 meria na dĺžku 4,16 m a na šírku 1,74 m. K dynamickej jazde sa pridáva vysoká úroveň bezpečnosti. Vodič má k dispozícii tempomat a obmedzovač rýchlosti sériovo vo všetkých verziách. Rovnako tak majú všetky verzie Peugeotu 2008 v sériovej výbave ESP (vypínateľný do rýchlosti 50 km/h), ktorý združuje viacero funkcií: protipreklzový systém ASR, dynamické riadenie stability CDS, podporu brzdenia v núdzi AFU a elektronické rozdeľovanie brzdného účinku REF.
Pokiaľ je Peugeot 2008 vybavený samostatnou telematickou jednotkou, poskytuje tento mestský crossover bezplatne služby Peugeot Connect SOS a Peugeot Connect Assistance. Pri nehode sa vozidlo automaticky lokalizuje a spustí sa reťaz záchranných činností.
Od spustenia do prevádzky v roku 2003 je týmito službami vybavených vyše 760 000 Peugeotov v 10 krajinách Európy. Vďaka nim bol možný rýchly zásah záchranných zložiek už vo vyše 6 500 núdzových situáciách.
Prístup do veľkého batožinového priestoru je ľahký vďaka pravouhlému otvoru dverí a nízkemu nakladaciemu prahu vo výške iba 60 cm, s ochranným krytom z brúsenej nehrdzavejúcej ocele. Modulárna lavica, delená v pomere 1/3:2/3, umožňuje jednoduchým pohybom meniť objem z 360 na 1 194 dm3, z čoho 22 dm3 je pod podlahou. Na sklopenie operadla stačí stlačiť ovládač na vrchnej časti zadného operadla, pričom sedák sa vyklopí automaticky.
Na uľahčenie manipulácie s predmetmi je podlaha vybavená piatimi koľajničkami – od nakladacieho prahu až po predné sedadlá. Pomocou šiestich chrómovaných háčikov sa dajú prepravované predmety bezpečne upevniť.
Nová generácia benzínových 3-valcových motorov znamená úspory v spotrebe a nižšie emisie CO2. Agregát 1.2 VTi má o 21 kg menej ako ekvivalentný 4-valcový motor. Táto nová generácia má lepšie parametre aj vďaka zavedeniu systému Stop&Start a na strane druhej vďaka preplňovaniu v kombinácii s priamym vstrekovaním.
Technológia Stop&Start bola úspešne aplikovaná pri dieselových motoroch e-HDi v Peugeote 508, 308 a následne rozšírená v Peugeote 208. Aj benzínové motory e-VTi a e-THP umožňujú využívať rovnaké výhody: zníženie spotreby, automatické vypínanie motora, prakticky okamžité reštartovanie motora bez hluku a vibrácií, príjemné používanie.
V nasledujúcich mesiacoch sa rad motorov rozšíri o preplňované 3-valcové benzínové verzie. V ponuke budú dve výkonnostné verzie, 1.2 e-THP 110 a 1.2 e-THP 130, umožňujúce vďaka zvýšenému krútiacemu momentu  205, resp. 230 Nm, dynamickú jazdu.
Technicky vyspelý motor 1.2 e-THP sa vyznačuje o 12 kg menšou hmotnosťou ako 4-valcový atmosférický motor s rovnakým výkonom, a to aj napriek tomu, že má turbodúchadlo, výkonnejší chladiaci systém a vykazuje dynamické parametre zodpovedajúce o 45 % vyššiemu krútiacemu momentu. V závislosti od verzie však spotreba poklesla o 15 až 20 %.







späť











Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.