Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPontiacPorsche
QorosRace of ChampRenault
Rolls RoyceSAABSEAT
ShellSkodaSlovakiaRing
smartSpykerSsang Yong
SubaruSuzukiTata
TatraTeslaThink
ToyotaTrabantVolkswagen
VolvoWiesman
NOVINKY
Nové značenie pneumatík spôsobí revolúciu (03.12.2011)

Spoločnosť Goodyear Dunlop už lepí štítky na milióny pneumatík v súlade so špecifikáciou Európskej únie, keďže už iba necelý jeden rok zostáva do chvíle, kedy všetky predávané pneumatiky v Európe budú musieť byť označené štítkom znázorňujúcim ich hodnotenie v troch dôležitých oblastiach.
Táto významná spoločnosť poodhaľuje, aká dôležitá práca sa odohráva v zákulisí hodnotenia vyše 10 000 rôznych typov a rozmerov pneumatík na osobné a nákladné automobily podľa novej testovacej metodiky Európskej únie.
Vďaka novej európskej legislatíve sa budú spotrebitelia od 1. novembra 2012 stretávať v obchodoch s pneumatikami, označenými štandardizovaným štítkom, ktorý poskytne informácie o troch kľúčových parametroch pneumatiky – valivom odpore, priľnavosti na mokre a hlučnosti. Od tohto dátumu všetky pneumatiky na osobné autá, ľahké nákladné automobily a nákladné automobily, vyrobené po 1. júli 2012, budú musieť byť predávané jedine s týmito informáciami. Všetky pneumatiky pre osobné a ľahké nákladné automobily tak budú doslova oštítkované. Táto skutočnosť istotne umožní zákazníkom a správcom vozidlových parkov zamerať sa pri nákupe pneumatík viac na ich výkonnostné parametre.
„Nové značenie pneumatík podľa nariadenia Európskej únie zmení spôsob predaja aj nákupu pneumatík. Upozorní na významnú úlohu pneumatík z hľadiska bezpečnosti na cestách a na výhody prvotriednych  vlastností, ktoré produkty prémiových značiek poskytujú. Vzdelávame našich obchodných partnerov a objasňujeme im, ako môžu vďaka značeniu pneumatík priviesť zákazníka k bezpečnejším a šetrnejším pneumatikám. Prémioví výrobcovia pneumatík, medzi ktorých sa radí spoločnosť Goodyear Dunlop, budú so svojimi veľmi kvalitnými výrobkami ťažiť z nového značenia pneumatík, ktoré so sebou prináša objektívne a porovnateľné informácie o vlastnostiach jednotlivých pneumatík,“ uviedol Arthur de Bok, prezident Goodyear Dunlop EMEA.
Každý typ a rozmer pneumatiky bude musieť byť ohodnotený, pričom testovanie a udeľovanie príslušných certifikácií budú uskutočňovať samotní výrobcovia. Vyše 270 skúšobných jazdcov, inžinierov a technikov spoločnosti Goodyear Dunlop sa v súčasnosti venuje zbieraniu dát o vyše 10 000 rôznych typoch a rozmeroch pneumatík pre osobné a nákladné autá podľa predpisov schválených Európskou úniou.
„Tri kritériá uvedené na štítku sú súčasťou päťdesiatich kritérií, ktoré hodnotíme v našom rozsiahlom testovacom programe pri každom novom výrobku. Pripravované značenie pneumatík nám teda nepridáva žiadne nové kritériá pre hodnotenie, ale vyžaduje dodatočnú certifikáciu a klasifikáciu podľa špecifikácií odsúhlasených Európskou úniou,“ vysvetlil Emmanuel Robinet, Head of Goodyear Dunlop Tire Evaluation Department.
K tomu Jens Völmicke dodáva: „Doteraz bolo zverejnených príliš málo informácií o novom európskom značení pneumatík. Z tohto dôvodu pripravujeme rad vzdelávacích príručiek, inštruktáží a akcií s cieľom zabezpečiť, aby koncoví zákazníci dostali dostatočné množstvo rád a informácií ohľadom výhod i nástrah nového európskeho značenia pneumatík.“
Pre popredného výrobcu pneumatík, akým je spoločnosť Goodyear Dunlop, ktorá v roku 2010 predala vyše 70 miliónov pneumatík naprieč Európou, Blízkym Východom a Afrikou, to znamená ohodnotiť podľa predpísaných kritérií tisíce rôznych druhov a rozmerov pneumatík a milióny ich fyzicky označiť zodpovedajúcim štítkom. Na prvý pohľad jednoduchá vec v podobe pridania malej nálepky s hodnotením však má následne obrovský dopad na výrobné a logistické postupy. V spoločnosti Goodyear Dunlop sú presvedčení, že všetky požadované postupy budú zavedené včas – pred uvedením nového značenia na trh.







späť











Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.