Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPeugeotPontiac
PorscheQorosRace of Champ
RenaultRolls RoyceSAAB
SEATShellSkoda
SlovakiaRingsmartSpyker
Ssang YongSubaruSuzuki
TataTatraTesla
ThinkToyotaTrabant
VolkswagenVolvoWiesman
NOVINKY
Úspešný Maťov víkend na Hungaroringu (03.05.2011)

Team Homola Motorsport s pilotom Maťom Homolom za volantom špičkového špeciálu Alfa Romeo 156 WTCC úspešne absolvovali víkend na maďarskom Hungaroringu. Dve samostatné podujatia sa započítavali do seriálov Majstrovstiev Európy - Centrálna Zóna, Majstrovstiev Slovenska, Majstrovstiev Maďarska a šampionátu  Poľska.
Už na plánovanom meranom tréningu 16-ročný Bratislavčan Maťo Homola vyrazil dych všetkým zúčastneným. Pre takmer všetkých neznámy pilot zajazdil pole position s náskokom vyše 0,5 s na druhého v poradí. Zdolal tak nielen zvyšných 32 pretekárov v triede do 2000 cm³, ale aj ďalšie 2 rovnaké vozidlá Alfa Romeo 156 WTCC so skúsenejšími pretekármi, ktorí s nimi už niekoľko rokov pretekajú. Od tejto chvíle sme boli pod drobnohľadom novinárskej verejnosti, ale aj súperov. Maťo zároveň svojím časom stanovil aj slovenský rekord na jedno kolo v dvojlitrovej triede na Hungaroringu.
S vysokými ambíciami vyrazil Maťo Homola na trať prvých pretekov, hoci začiatok pokazil a prepadol sa na 2. miesto. Tri kolá potom húževnato bojoval o vedúcu pozíciu, ale v 5. kole ho zradila technika. S poškodenou polosou musel preteky nedobrovoľne vzdať.
V nedeľu pretekárov počas rannej kvalifikácie prekvapil náhly dážď a bolo veľkou lotériou, či nechať na vozidle suché pneumatiky, alebo počas 30-minútového tréningu prezuť na mokré. Maťo sa rozhodol pre druhú, bezpečnejšiu alternatívu. Trať však začala vysychať, a tak Maťo v tréningu zajazdil „iba“ 3. najrýchlejší čas.
Na mokrej trati potom v pretekoch skončil na 2. mieste v rámci seriálu ME Centrálnej Zóny a na 1. mieste v pretekoch Majstrovstiev SR v triede D4 - 2000 cm³.
Ďalšie preteky budú v poľskej Poznani koncom mája.







späť











Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.