Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPontiacPorsche
QorosRace of ChampRenault
Rolls RoyceSAABSEAT
ShellSkodaSlovakiaRing
smartSpykerSsang Yong
SubaruSuzukiTata
TatraTeslaThink
ToyotaTrabantVolkswagen
VolvoWiesman
NOVINKY
Predaj elektromobilu v obchode s elektronikou (02.12.2010)

Spoločnosť Yamada Denki a Mitsubishi Motors Corporation (MMC) sa dohodli na začatí skúšobného predaja vozidla na elektricky pohon Mitsubishi i-MiEV v maloobchodných predajniach spoločnosti Yamada Denki v Japonsku. Predaj elektromobilov i-MiEV je v  17 predajniach v prefektúrach Tokio, Kanagawa a Saitama.
Prvá spolupráca medzi výrobcom automobilov a maloobchodným predajcom elektroniky v Japonsku pri predaji áut na elektrický pohon znamená, že spoločnosť Yamada Denki bude mať v 17 prevádzkach okrem tradičného personálu aj samostatných kvalifikovaných predajcov. Tí sa v súčasnosti zúčastňujú na špeciálnom školiacom programe, zameranom na predaj elektromobilov.
Okrem toho spoločnosť Yamada Denki vytvorila začiatkom decembra v obchode Techland Yokohama Izumi výstavnú plochu pre elektromobil i-MiEV, zákazníkom ponúkne aj komplexné riešenia ako je inštalácia systémov solárnej energie v rámci nabíjacích staníc, a zároveň bude organizovať rôzne podujatia ako sú napríklad testovacie jazdy na elektromobile Mitsubishi i-MiEV.
Impulzom na začatie tohto netradičného riešenia bol Projekt E-Kizuna, ktorý sa uskutočnil v apríli 2010 v meste Saitama. Išlo o popularizáciu vozidiel na elektrický pohon v tomto meste. Predtým dospeli obe spoločnosti k zhode, že aj v maloobchodnej predajni je možné ponúknuť zákazníkom takéto auto. Navyše, propagácia a popularizácia vozidiel na elektrický pohon zohráva významnú úlohu pri vytváraní spoločnosti s nízkymi emisiami CO2.  
Je reálny predpoklad, že v budúcnosti budú vozidlá na elektrický pohon schopné fungovať ako zdroje elektrickej energie, pričom elektromobily by mali zohrávať dôležitú úlohu pri efektívnej distribúcii elektrickej energie a jej používaní v domácnostiach. Odštartovaním predaja elektromobilov vo svojich predajniach spoločnosť Yamada Denki aktívne propaguje komplexné riešenia.
Mitsubishi i-MiEV sa dostal na japonský trh v júli 2009, s jeho predajom individuálnym zákazníkom začali v apríli 2010 a  dosiaľ predali v Japonsku 3 000 kusov. Práve na dosiahnutie cieľa, popularizovať vozidlá na elektrický pohon, ktoré dnes ešte tvoria nekonvenčnú automobilovú kategóriu, je nevyhnutné využívať takú iniciatívu, ktorá ide nad rámec automobilového priemyslu.
Spolupráca s elektronickými maloobchodnými sieťami, ktoré budú schopné vytvoriť nové cesty využívania elektromobilov, sa stáva čoraz dôležitejšia a reálnejšia.







späť







Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.