Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPontiacPorsche
QorosRace of ChampRenault
Rolls RoyceSAABSEAT
ShellSkodaSlovakiaRing
smartSpykerSsang Yong
SubaruSuzukiTata
TatraTeslaThink
ToyotaTrabantVolkswagen
VolvoWiesman
NOVINKY
Zrelý na praktické využitie (06.10.2010)

Štúdia automobilu Fuso Canter E-CELL s elektrickým pohonom mala svetovú premiéru na Medzinárodnom automobilovom veľtrhu úžitkových vozidiel v Hannoveri. Prezentovala ju divízia Daimler Trucks, do ktorej patrí spoločnosť Mitsubishi Fuso Truck & Bus Corporation. S dojazdom asi 120 kilometrov - takmer bez hluku a bez výfukových plynov - sa Canter E-CELL ideálne hodí do centier aglomerácií, aj ďalších ekologicky citlivých oblastí.
Dr. Albert Kirchmann, prezident spoločnosti: "Fuso Canter E-CELL je po úspešnom uvedení ľahkého nákladného auta Fuso Canter Eco Hybrid naším ďalším logickým krokom na ceste k mobilite s nulovými emisiami. Štúdia podčiarkuje stratégiu spoločnosti Fuso ponúknuť zákazníkom najčistejšiu technológiu pohonu, ktorá zároveň najviac šetrí zdroje."
Fuso predstavuje štúdiu vozidla Canter E-CELL takmer zrelú na praktické využitie na modeli Fuso Canter 3S13 s celkovou povolenou hmotnosťou 3,5 tony. Akumulátory sa nachádzajú v ráme podvozku. Fuso Canter E-CELL sa úplne zaobíde bez spaľovacieho motora, a preto má nulové emisie. Nová štúdia ponúka najnovšiu technickú úroveň a ukazuje, že elektrická mobilita je vďaka najmodernejšej technológii v blízkej budúcnosti možná aj pre nákladné vozidlá.
Najpredávanejšie nákladné vozidlo divízie Daimler Trucks je popri novej štúdii s elektrickým pohonom k dispozícii aj v hybridnej verzii a s konvenčným dieselovým motorom. Medzitým jazdí už takmer 1000 exemplárov Fuso Canter Eco Hybrid po cestách Japonska, Austrálie, Hongkongu, Írska, ako aj v rámci rozsiahleho pokusu v britskej metropole Londýn. V závislosti od globálnej oblasti použitia ušetrí Canter Eco Hybrid s dieselovo-elektrickým hybridným pohonom desať až pätnásť percent pohonnej látky. V dvojtonovej verzii je Canter Hybrid v Japonsku s hodnotou 8,6 litra paliva na sto kilometrov nákladným automobilom s najmenšou spotrebou.
Aj aktuálny Fuso Canter v európskej verzii s dieselovým motorom hrá z hľadiska vplyvu na životné prostredie prvú ligu: ľahký nákladný automobil dosahuje vo všetkých variantoch hmotnosti, motora a výkonu nižšie hodnoty, než sú limity v súčasnosti najprísnejšej dobrovoľnej emisnej normy EEV (Enhanced Environmentally Friendly).
Spoločnosť Mitsubishi Fuso Truck & Bus Corporation so sídlom v japonskom Kawasaki je jedným z popredných výrobcov úžitkových vozidiel v Ázii. V roku 2009 predali 99 500 vozidiel, medzi nimi ľahké, stredné a ťažké nákladné automobily, ako aj autobusy.






späť







Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.