Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPontiacPorsche
QorosRace of ChampRenault
Rolls RoyceSAABSEAT
ShellSkodaSlovakiaRing
smartSpykerSsang Yong
SubaruSuzukiTata
TatraTeslaThink
ToyotaTrabantVolkswagen
VolvoWiesman
AUTOVÍZIE
Prísľub silného zážitku z jazdy od Francúzov (15.10.2018)

Peugeot sa vo svojej 120-ročnej histórii vždy aktívne podieľal na rôznych technologických prevratoch. Teraz sa púšťa do prechodu na nové zdroje energií s presvedčením, že technológia a potešenie z jazdy môžu ísť ruka v ruke. Budúcnosť, ktorú pripravuje francúzska automobilka umožňuje vybrať si verziu karosérie, typ pohonu alebo riadenia.
Pred značku Peugeot sú nové teritóriá, ktoré sa dajú zdokonaliť a nové výzvy, na ktoré chce odpovedať. Súčasne je tu prísľub, že v každom z vozidiel tejto značky budú prítomné tradičné hodnoty: kvalita, dizajn a inštinktívne riadenie. Stelesnením tejto vízie je štúdia Peugeot e-Legend. V závislosti od typu cestnej premávky alebo nálady vodiča ponúka štyri režimy riadenia.
Dva sú manuálne a dva autonómne. Manuálne sú Legend a Boost. Pri režime Legend sa používajú tri ukazovatele z modelu 504 Coupé a vyobrazenie digitálne vytvoreného dreva na jednotlivých obrazovkách. Boost ponúka dynamické stimulujúce riadenie vďaka výkonnému elektromotoru. Splynutie vodiča s vozidlom sa deje vďaka premietaniu cesty na jednu veľkú obrazovku.
Dva autonómne režimy predstavujú Soft a Sharp. Prvý z nich uprednostňuje pohodlie cestujúcich. Digitálne zobrazovanie na displejoch s obsahom informácií je obmedzené na nevyhnutné minimum. Sharp zabezpečuje precízne a dynamické nastavenia vozidla. Je tu možnosť maximálneho pripojenia k digitálnym aktivitám (sociálne siete, diár, atď.).
V autonómnom režime sa konfigurácia interiéru Peugeotu e-Legend Concept prispôsobí nasledovne: vďaka elektronickej technológii riadenia by wire sa volant zatiahne pod zvukový panel a uvoľní sa priestor pre 49-palcový displej; predné sedadlá sa naklonia, bočné lakťové opierky sa automaticky roztiahnu, pričom uvoľnia veľký úložný priestor a miesto na indukčné nabíjanie telefónov; hlavné ovládače zostávajú dostupné cez stredovú konzolu, zabudovanú v sedadle vodiča.
Posádka sa tak môže venovať svojej obľúbenej záľube. Môže si zahrať videohru alebo sledovať film, a to buď na zakrivenom centrálnom displeji alebo na displejoch zabudovaných do slnečných clôn.
Značka Peugeot dokazuje, že maximálne technologické vozidlo môže byť veľmi atraktívne. Voľba tvaru kupé autonómneho vozidla s použitím moderných postupov a realistických proporcií je prísľubom silného zážitku z jazdy. Využitie nových elektrických platforiem rozširuje možnosti dizajnérov tým, že odstraňuje technické obmedzenia súvisiace so spaľovacím motorom.
Rozmery štúdie Peugeot e-Legend Concept (v mm): dĺžka 4 650, šírka 1 930, výška: 1 370, rázvor: 2 690. Kolesá majú priemer 19 palcov. Koncept používa plne elektrický pohon a dokonale ladí s realistickou víziou francúzskej značky, čo sa týka prechodu na nové zdroje energie.
S pomocou 100 KWh batérií dosahuje motor krútiaci moment 800 Nm a výkon 340 kW (462 k), pričom sú poháňané všetky štyri kolesá. Vďaka tomuto úctyhodnému výkonu dokáže vozidlo zrýchliť z 0 na 100 km/h za 4 sekundy, maximálna rýchlosť je 220 km/h. Dojazd podľa normy WLTP by mal byť 600 km, pričom na dojazd do vzdialenosti 500 km stačí 25-minútové rýchle dobitie batérie. Štúdia podporuje myšlienku nulového technologického obmedzenia, pretože ponúka aj indukčné nabíjanie.







späť








Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.