Vyhľadávanie:
Podľa značky:
logo
ZNAČKA
AbarthAcuraAlfa Romeo
AllianzAlpinaAro
Aslalom 2012Aston MartinAudi
AutoslalomBentleyBMW
BugattiBuickCadillac
CaterhamChevroletChrysler
CitroenCupraDacia
DodgeDonkervoortEssen EMS
EuroNCAPFerrariFIAT
FiskerFordFrankfurt2011
Geneva2011GoodyearGumpert
HamannHondaHummer
HyundaiInfinitiIsuzu
IVECOJaguarJeep
KiaKoenigseggKTM
LadaLamborghiniLancia
Land RoverLexusLincoln
LotusMaseratiMaybach
MazdaMcLarenMercedes-Benz
MiniMitsubishiMorgan
NissanOpelPagani
PeugeotPontiacPorsche
QorosRace of ChampRenault
Rolls RoyceSAABSEAT
ShellSkodaSlovakiaRing
smartSpykerSsang Yong
SubaruSuzukiTata
TatraTeslaThink
ToyotaTrabantVolkswagen
VolvoWiesman
AUTOVÍZIE
Toyota v Brazílii kráča do budúcnosti (22.03.2018)

Spoločnosť Toyota predstavila v brazílskom Sao Paule prototyp prvého vozidla na svete s hybridným pohonom typu flexible-fuel na alternatívne palivá. Na podujatí sa zúčastnili partneri z projektu, vrátane zástupcov vlády, vysokých škôl a asociácie pre cukrovú trstinu. Prototyp spája technológiu flexible-fuel (FFV) s možnosťou tankovať bežný benzín vrátane alternatívnych palív ako etanol a preslávený hybridný pohon od spoločnosti Toyota, ktorý kombinuje spaľovací motor a elektrickú pohonnú jednotku.
Hybrid FFV je nový systém pohonu, ktorý Toyota vyvíja s cieľom rozšírenia hybridných elektromobilov v Brazílii a v záujme ochrany životného prostredia prostredníctvom znižovania emisií CO2. Hybridné vozidlá s pohonom FFV majú potenciál významne znížiť celkové emisie CO2, pretože vychádzajú z hybridného systému Toyota s vysokou energetickou účinnosťou. A navyše efektívne využívajú schopnosť spätného vstrebávania etanolu, ktorý predstavuje 100 % obnoviteľné biopalivo. Predstavený prototyp vychádza z modelu Toyota Prius, ktorý sa v Brazílii predáva a teší sa stále vyššiemu záujmu zákazníkov.
Pôvodné štúdie automobilky Toyota ukazujú, že hybridné vozidlá s pohonom typu FFV môžu ponúknuť výrazne priaznivejšie ekologické parametre, než bežné vozidlá na alternatívne palivá. Výpočty pritom vychádzajú z odhadu celkových emisií CO2 od fázy získavania vstupného materiálu cez distribúciu na čerpacie stanice, až po samotné spaľovanie vo vozidlách. Výsledky sú ešte lepšie v prípade, ak vozidlá tankujú výhradne etanol, vyrobený z cukrovej trstiny (palivo E100).
Vývoj hybridného modelu s pohonom FFV súvisí so snahou spoločnosti Toyota napĺňať strategický program Environmental Challenge 2050, ktorého cieľom je do roku 2050 znížiť priemerné emisie nových vozidiel o 90 percent oproti hodnotám z roku 2010. Ďalším cieľom uvedeného programu je úplne eliminovať emisie CO2 za celú životnosť vozidla, vrátane materiálov, komponentov a výroby. V súlade s tým Toyota oznámila zámer do roku 2030 predávať viac ako 5,5 miliónov nových elektrifikovaných vozidiel ročne.
„Som veľmi hrdý, že brazílski konštruktéri spoločnosti Toyota v spolupráci s konštruktérmi v Japonsku vyvinuli pre našich brazílskych zákazníkov najčistejšie vozidlo na svete s hybridným pohonom na etanol. Tento vynález je dôkazom našej snahy posunúť sa k novej mobilnej spoločnosti,“ uviedol Steve St. Angelo, výkonný riaditeľ spoločnosti Toyota v Latinskej Amerike.
V rámci ďalšieho obchodného využitia hybridných vozidiel FFV v Brazílii bude Toyota zhromažďovať najrôznejšie údaje prostredníctvom skúšok v reálnych prevádzkových podmienkach na území Brazílie, aby mohla vyhodnotiť spoľahlivosť, odolnosť a schopnosti uvedeného systému pohonu.







späť







Napíšte nám
Copyright © 2009 Autoshow.sk Dizajn a programovanie Atalon, s.r.o.